Zasady zwrotów

REKLAMACJE I ZWROTY

1. ZWROTY 

Ustawa o prawach konsumenta – Dz.U.2019.0.134 t.j. – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta 

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3)

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

Wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym www.sophiestore.pl są szyte na wymiar pod klienta . Wszystkie produkty są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta . Realizacja zamówienia , czyli uszycie gotowego produktu następuje dopiero po złożeniu zamówienia przez klienta oraz opłaceniu zamówienia. Nie posiadamy gotowych produktów , stąd też czas oczekiwania na produkt wynosi do 14 dni roboczych od złożenia zamówienia. 

2. REKLAMACJE 

Wszystkie produkty w naszym sklepie internetowym objęte są możliwością zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży oraz reklamacji związanych ze świadczeniem usługi elektronicznej.

Podstawą złożenia reklamacji mogą być:

• wady fabryczne

• niezgodność produktu z umową sprzedaży


W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt:

• mailowy : bysophie@wp.pl

W przypadku złożenia reklamacji prosimy o jak najbardziej dokładne opisanie problemu – usprawni to proces reklamacyjny i skróci czas oczekiwania na odpowiedź na temat dalszego postępowania.